Food & Travel

18 January 2012

Pussy Cat

-WW-

15 comments:

  1. comelnye..geram tgk..kalau dapat kat Qis ni abislah dia gomol2 tu.. :)

    ReplyDelete
  2. tomeinya..kitten always adorable to me..bg pki collar lg tomei..

    ReplyDelete
  3. auuwwwww.....tomeinya!!!!!!...nak peluk nak peluk....

    ReplyDelete
  4. Kucing tuan tanah bro.

    Ye comel dan notty. Ngalahkan jage budak. Besepah rmh dek tisu yg die main..

    Sis Lily, ade tuh colar die. Nampk sket je dlm gmbr ni. Kale turquoise. Heheheehe

    ReplyDelete
  5. wah ni agak-agak susah tak nak jaga? bulu dia pun cantik bila tengok

    ReplyDelete
  6. Huk alohhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhh..shomelnya dia. Geram kat mata ngan idung dia hihii

    ReplyDelete
  7. teringat kat arwah kucing saya..

    ReplyDelete
  8. Today is good poorly, isn't it?

    ReplyDelete

Komen biarlah yang tak ada kene mengena dgn org lain or JANGAN yg bersifat negative..

To Anon, lets be friend. Leave yr contact/link for us to visit.

TQ in advance~ :D