Food & Travel

15 February 2012

WW

16 comments:

  1. Lidia.. Itu la die. Same la kite.. Itu yg trus p lunch KFC. N haplod kt hp teruih. Lgi byk kontraversi lgi teringin plak ke KFC. Ahaa

    ReplyDelete
  2. yummy! tringat egg tart kfc plak huhu t.leh jadi....

    ReplyDelete
  3. KFC.... sedapnyer hingga menjilat jari....

    ReplyDelete
  4. cheezzzzy wedges paling best..!!!

    ReplyDelete
  5. Salam Fabulous,

    EEEmmm......sedapnya.....

    ReplyDelete
  6. aku baru jer mkn kfc mggu nie -ari selasa
    mmg sedap ler
    x sia2 slogan 'hingga menjilat jari'
    heheheh

    ReplyDelete
  7. ari nie asyik nmpk makanan je.. lapo2..

    ReplyDelete
  8. sama2 lah kita berdoa..ada lagi kfc tu ?

    ReplyDelete
  9. i terus belek kupon kfc dlm beg, ada kupon pon xguna gak, kfc tak halal sini, telan air liuq je lah, sambil pelok bantal, pejam mata, mimpi kfc

    ReplyDelete
  10. cis lapar pulak tengok kentaki ni

    ReplyDelete

Komen biarlah yang tak ada kene mengena dgn org lain or JANGAN yg bersifat negative..

To Anon, lets be friend. Leave yr contact/link for us to visit.

TQ in advance~ :D