Food & Travel

07 March 2012

~WW~


18 comments:

  1. baru mkn cha ho fan tadi..tgk gambar ni rasa lapar lagi

    ReplyDelete
  2. baru mkn cha ho fan tadi..tgk gambar ni rasa lapar lagi

    ReplyDelete
  3. eh eehhh.... bak sini seekor ikan goreng garing tu..!!! geramnya..!!

    ReplyDelete
  4. pergh !!!!
    lauk kampung yg tak tahan tu......

    ReplyDelete
  5. K.yan, ha ah msk sndri..

    Remy, sll msk lauk kg.. Kami somi istri org kg..

    ReplyDelete
  6. Hadehhh masuk sini je lapo! ;P
    My latest Entry :)
    WW: Lapar der...

    ReplyDelete
  7. Cam nmpk petai je tu.. Walla nc seperiuk pun x ckup ni...

    ReplyDelete
  8. lomak udang ke tuh..feveret den nih...

    ReplyDelete
  9. wahhh..ni gaye cam msak kt umah nih...

    nk rase buleh??


    *alomak....jgn mara yanggg...gmbo byk xedit lg...huhuuuu

    ReplyDelete
  10. cedapnyerr.....selera kita sama laa...hehe

    ReplyDelete
  11. suke la bab makan ni..bak sikit..heee . kak,follow ara ea~

    ReplyDelete
  12. Bestkan kena masakan kampung :) Kena pulak cuaca panas terik perghhhh

    ReplyDelete
  13. dok kampong selalu mak masak mcm nie... sedap kot... nampak simple... tapi bila makan ramai2 jadi xcukup.. hhahahhahaa

    ReplyDelete
  14. hamboyyyyyy sampai hati dah lupo den kannnnn!!!!!

    ReplyDelete
  15. ehem sedapnya !!!..terliur mama..ha2x..

    ReplyDelete
  16. itu udang rebung masak lemak ke? peh!

    ReplyDelete

Komen biarlah yang tak ada kene mengena dgn org lain or JANGAN yg bersifat negative..

To Anon, lets be friend. Leave yr contact/link for us to visit.

TQ in advance~ :D