Food & Travel

12 March 2013

Disneyland Shanghai weyyy... 2015!





Sebuah lagi Disneyland akan dibuka di China, kali ini di Shanghai. Ia merupakan Disneyland kedua di negara China selepas Disneyland Hong Kong. Disneyland Shanghai akan mempunyai 3 kali ganda keluasan Disneyland HK dan akan terletak di Pudong. Ia dijangka beroperasi seawal 2015 dan sudah dalam pembinaan sejak 2011. Nice! 

Jika dipanjangkan umur, dimurahkan rezeki. Aku pasti kesini ber 3, mahupun ber 4. InsyaAllah. Anak2, nanti ikot mami ke sini k? (slps ke Mekah,insyaALLAH)

25 comments:

  1. Replies
    1. uols, iols tkot la nk ikot uols, uols nnti smua pelusuk shanghai uols jelajah. iols ni berat, cepat penat.. cannot2! ;)

      Delete
  2. salam

    insyallah, sampailah nanti
    sekali berenam psl kembar empat hehehe

    ReplyDelete
  3. Apasal la tak buat kt malaysia huhu. Amin semoga tercapai u :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. hehehehhe msia ari2 leh intai ye dak? tq u

      Delete
  4. chantek nyer . harus pergi ni

    ReplyDelete
  5. Ingatkan puchong td.. PUDONG rupanya hehe.
    Amboi laju je dia nak gi :D

    ReplyDelete
    Replies
    1. HAHAHAHAHHAHAAH ini aku gelak gilos

      Delete
  6. In Sha Allah..JM turut akan mendoakan utk Beb.Amin
    Aha..kalau mcm ni..leh masuk kan dalm list travel 2015 nanti..thank u for da info yeaaa... :-)

    ReplyDelete
  7. aku tak pernah masuk lagi mana-mana disneyland beb, boleh lah terjah yang ni nanti...

    ReplyDelete
    Replies
    1. ah sudah la ko.. xpnh2 japg smpi korea lagik.. mencik!

      Delete
  8. wah dahsyatnya besar benor disneyland ni..harap2 sis pn sampai lah nnt..

    ReplyDelete
    Replies
    1. hituuu la diee.. bkn main beso.. hk dah beso, die nak beso lagik

      Delete
  9. mula terbayangkan mcm kat Disneyland HK yg penuh dgn kaum2 cina dari tanah besar. harap2 x busuk ler depa kencing merata nnt. boleh terjah nnt...

    ReplyDelete
    Replies
    1. hahahahaha itu kalu kne p time winter, walaupon winter nye yg hadoo.. bole sket kot ilang bau2an. ye dak?

      Delete
  10. ntah wat lah kat msia 1 sng kami semua nak pergi hahahaha
    amin amin doa2 kau tu ok sayang

    ReplyDelete
  11. dasyat 3x gandaaaaaaaa...

    cukup ke sehari..? hahahaha..

    ReplyDelete
  12. den Legoland pun tak sampai lagi...huhu

    ReplyDelete
  13. Beb... saya ni satu disneyland pun belum jejak lagi.... entah bila la mau sampai ni

    ReplyDelete
  14. salam beb
    selepas ke mekah???
    share satu rahsia dgn beb ..
    sebelum ni aby pun berjanji dgn diri ..
    tk akan pergi ke negara org putih sebelum ke Mekah ..
    (kecuali atas urusan kerja) ..
    biar rezeki yg lebih tu kita berkatkan ke Mekah dahulu ..
    alhamdulillah dah sampai ke mekah ..
    sekarang dah leh pasang angan2 utk kemana jer ..

    ReplyDelete
  15. menarik tu........ lebih besar dari disneyland hong kong......

    ReplyDelete

Komen biarlah yang tak ada kene mengena dgn org lain or JANGAN yg bersifat negative..

To Anon, lets be friend. Leave yr contact/link for us to visit.

TQ in advance~ :D