Food & Travel

03 April 2013

PROMO lagikkk.. Jom makan2 and jalan2 Melaka.


Walaupon aku hanya selalu kongsikan promo2 mcm ni kat FB page aku je, tapi kali ni aku rajin sikit nak kongsi dengan kawan2 blogger jugekkk..

Mai datang dekat2 rapat2... 
Untuk PROMO dengan harga RM182 nett ni memang aku rekemen gile2 hotel ni habak hang. Bila murah, nampak la selesa, cantik, makan sedap, etc. Kalau harga asal (rm300+) aku tak rekemen sangat lah. Sebab banyak kekurangannya dari segi service and blablablabla.. Uols bole bace review gediks aku kat sini Hatten Hotel 2012

Tapi itu dulu, tahun 2012. Hope dorang dah buat banyak pembetulan dari kesilapan yang dulu lah. Tapi kalau tak buat pon lantak pi lah, bila harga dah RM182nett tuh, pada aku masih berbaloi dengan kesilapan yang ko berikan tuh. Aku tak kesah.

So adik2 kakak2 ni sy dah bagi 1 lagi jalan nak beromantika dengan laki or bini or anak2.. So jangan bagi alasan ye? Oh btw aku sangat sukakan breakfast serve dia and swimming pool die yang zasss.. Aku suka. (Sila click review aku kat atah nuh.. )

Yang sebetulnya aku memang in love dengan melaka. Selalu sangat balik hari semata2 nak makan2 n jalan2 melaka. Saje dating2... EMAS 916 dia pon sangat murah. Kikikikiki. I love Melaka.

Diantara kegemaranku

Asam Pedas Claypot - click me

Asam Pedas Hajah Mona - click me

Coconut Shake Klebang - click me

Ikan Bakar Pernu - Umbai - click me

Dah ala2 tahun melawat melaka plak dah kan Promo nye? Huhuhuhu..

So sila2 lah like page gue.. https://www.facebook.com/wonderfulretreat untuk more promo yang nak di share kan.

**tengah gatal2 tangan usha hotel2 dekat ni tok berehat2 di hotel2 Malaysia yang tak perlu menaiki flight. Nak berehat laa!!!!

19 comments:

  1. memang akak ni..tp mmg terbik.salu bg info2 yg berguna..
    tempt mkan/hotel yg terbaikkk..
    huhuu..

    ReplyDelete
  2. Tq 4 sharing beb.. tapi sya baru bulan lepas g melaka..kalau promo nie awal sikit boleh la stay sini..;p

    ReplyDelete
  3. Apa-apa pun asam pedas tu yg tak menahan pada kakak ni....

    ReplyDelete
  4. Ni boleh jadi Duta Pelancongan Melaka ni...keh keh keh..
    Anyway, TQ for sharing...boleh la try...Melaka pun dah lama tak gi

    ReplyDelete
  5. Beb.. i miss u! hehe.. wahhh Melaka spt melambai2 kedatanganku.. ekeke

    ReplyDelete
  6. Salam Beb

    OOO......cuma share kat Fb jer...cedih Yong....lain kali setiap info terbaru jln2 cari makan ni masukkan ke blog okay.....at least blogger macam Yong yang takde fb ni idok ler ketinggalan maklumat...hehe....

    ReplyDelete
  7. melaka byk tempat menarik....boleh tahan rege hotel tu...menarik.......

    ReplyDelete
  8. Emas 916?? .,
    Ducati 916 lg memukau ...
    Huhu ...
    Ape pun-slamat mnjamu selera

    ReplyDelete
  9. Tahun depan nak gi melaka.. sebab temasya sukan kementerian buat kat situ.

    hahahah lama gila lagi kan? :P

    ReplyDelete
  10. Sehaluan lah kita ni ye...nekcik pun tak jemu jemu ke melaka tu..dah berkali kali pergi pun tak puas lagi...suker cendol forisn kat jam besar..marbeles

    ReplyDelete
  11. lama betol tak ke melaka... nak kena check out hotel ni nanti... tqs dear..!! take care tau..

    ReplyDelete
  12. insya-Allah den hujung bulan nih pergi jalan2 Melaka...:)

    ReplyDelete
  13. wah beb..
    promo best nie esp tang asam pedas tu yang meleleh ;-)

    ReplyDelete
  14. antara blog yg saya jadikan rujukan bila nak gi cuti2 malaysia.
    THANKS Beb :)

    ReplyDelete
  15. ah rendu nk pg melaka lg. i pg coconut shake sebab baca blog u la dulu hihi

    ReplyDelete
  16. Beb...
    mana cerita jalan2..
    lama tak update Beb.. ;-)

    ReplyDelete
  17. Assalam dear..

    mana menghilang ni.. sonyap jo..

    ReplyDelete

Komen biarlah yang tak ada kene mengena dgn org lain or JANGAN yg bersifat negative..

To Anon, lets be friend. Leave yr contact/link for us to visit.

TQ in advance~ :D